dagens

har inte updaterat ngt idag, men de är just det att jag inte gjort speciellt mkt idag.

eller jo, har städat hemma..dammsugit allt golv osv, till en början så skulle jag bara dammsuga upp nå smuler som jag lyckats få på golvet, och när jag väl börja så kunde jag inte sluta..haha, men men, mamma och pappa lär väl bli nöjda iaf! :]

efter det blev jag sugen på lite pillergöra, så jag satt mig ner och fixade lite naglar osv, sjukt kul.. skulle kunna jobba som det! Vi får väl se vad framtiden erbjuder, här har ni lite bilder hur det blev för mig! :)





Kommentarer
Postat av: Felixeira

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-12-14 @ 10:35:31
URL: http://felixeira.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0