Första skoldagen

första skoldagen idag. såg en bassa nya vilsa 1:or osvosv! underbart att träffa fanny igen, inte umgåtts nått i sommar...förutom på stadsfesten, världsbäst♥

match igår i robban.. gick bra första halvlek, tills ungefär sista minutrarna då de bara brast till i knät och jag tänkte bara; NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! jag som just vart och fixa till menisken på rätt plats, och ändå har tillåtelse att spela.. och idag har det också varit ett...förlåt,men....ett helvette, har ilat i benet hela dagen, och vissa stunde har de ba huggit till även om jag baara satt ner,värre än vanligt nu.

är så less.. ingen förstår hur less jag är, ingen!


Kommentarer
Postat av: towe

Hatar skador!! Inte lätt :( Hoppas det blir bättre!

2010-08-25 @ 18:11:29
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0