tisdag!

Gomorgon. vaknade av att chefen ringde och ville ha ut mig och jobba i helgen. det blir så krångligt när man har matcher huller-om-buller! men det blev jobb i helgen iallfall! *extra,extra* ;)

Ikväll har ju jag match i robertsfors klockan 20.15 på stantors, då är matchen klar typ 21.45.. hade tänk göra massa kvällen före skolan men nu verkar de inte bli så, verka inte hinna! ;s. ansiktsmasken hande jag igår & idag känns huden som babyrumpa! jag rekomenderar den, finns på åhlens!

Nä nu ska jag göraa nå nytta :) puss♥


Kommentarer
Postat av: fanny

Jobbar du också dag? :P

2010-08-24 @ 14:20:23
URL: http://fannyt.blogg.se/
Postat av: bea

oftast, tisdagar på badhuset solar jag och simmar, om inget annat kommer ivägen nu då när man börjat skolan, men badhusets solarium är inte så bra ;) men jag solar ju inte typ 1gång och tror jag blir brun liksom, jag bygger upp/och stärker min bränna som, hade bahuset haft typ citysol's solarium hade jag varit en pepparkaka nu ju ;) hihi:)

2010-08-24 @ 18:29:05
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0