8 december

Hej!

Jobbat dag idag, fick sluta där vis 3. sen åkte jag in till stan och träffa ofelia snabbt, kolla på stan. sen hem direkt.
La mig i soffan och råkade somna.. :( men de var nog inte mer än 10min. Somnade till tvprogrammet 16 and pregnant. Sen vare ba upp och springa och handla...handlade massvis, mer än jag orkade bära från konsum till lägenheten, inte stark tjej, fick byta greppp brano många gånger, sen skulle jag upp för 4långa trappor. Bäst att träna armmusklerna lite känner jag.


Nu blir det att ta det lugn, och förhoppningsvis somna till en tidigkväll! :)


Kommentarer
Postat av: Stefananastasia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-14 @ 12:20:07
URL: http://stefananastasia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0