Hemma från work.

Hej på er.

Nu är jag hemma från jobbet.. helt sjuuuuuuuukt vad dagen gick snabbt, har en så sjut bra handledare och vi har verkligen kul när vi jobbar så de är helt underbart kul att vara där och tiden bara flyter iväg nu..

Haha som idag så satt vi vid arbetsdatorn och skulle kolla nånting som nån sköterska hade skrivit (egentligen inget viktigt) då snabbkollade jag på klockan och stäckte på mig och sa samtigt:
" Jahajaaaa, då var klockan 8"
Då sa hon:
"aman shittttttttt de är ju bondesöker fruuu" och stängde av och tog med mig till matsalen, och där satt vi... och såg bonde söker fru;) hahahahah! så jäkla skön, (Men självklart gick vi ju på larm osv) men hon är så rolig och så bra. :)
Till skillnad från killen förra veckan.

Nåväl, Imorgon jobbar jag dag, och de innebär att jag får luncha med fanny♥ :) longtimenosee..

Åh längesen jag träffade Amanda och Lydia oxå....så om ni läser detta dethär; tänker på er gummsor(L)
På ett sätt längtar jag tillbaka till skolan, allt folk och allt de där sociala. Har typ inte pratat med massa av mina vänner på 4v som jag varit borta på praktik, eller jo..har pratat via dator & mobil men inte träffats.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se nå tv osv :) hörs imorgon!


här får ni en halv wierd bild? fattar inte vad jag gör och varför ...


Kommentarer
Postat av: ofelia

skulle vilja låna den där linnet av dig någon gång om de går? =]

2010-12-06 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0