kvällen!

Hej igen.

Lite sumering över dagen.. :) Fick främmande där vid 4 av några kompisar till mamma och pappa ifrån Bureå.
Så jag satt med dom ett tag, åt en underbart godmiddag, med fräskfilé med västerbottens ost och klyftpotatis, sååååå gotttt!

senare på kvällen kom bästa Camilla hit, det började men lite snack.. och senare underkvällen så kom tröttheten och vi blev galna och spidade, iallfall jag och jag började dansa till "Pack up" sjukt skön låt;) kan inte sitta still, och camilla satt mest och skratta åt mig. Sjukt mycket skratt ikväll, de kände jag att de behövdes...men såfort jag inte skrattar så blir det halverst igen..

Morgondagen ser lugn ut. Klockan halv3 är det fotbollsmöte! och vad det är om får ni veta imorgon, Är ganska glad och överraskad, ska se vad vi kommer fram till! :].


mums, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Remiamalie

Very impressed!

2011-05-31 @ 09:00:31
URL: http://remiamalie.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0