14 oktober

Alohaaa..
Det snöar och jag hatar det! blir bara lesden:(. vill ha sommarvärme(L)

Skulle egentligen ha Trafikantprov nu på morgonen men de blev inte av, blir på måndag ist då kommer de bli ett stort prov. Tur att Körtkortsteorin är ganska behaglig att plugga på.. taggad för körkortet så de är ju värt det! :)
Nu blir det vänta ett tag sen springa på lunch! (= vet inte vad det är men, hoppas de är ätbart iallfall ;s


- och sen ikväll blir det plugg, plugg, plugg,plugg och ja...plugg sen lite mer plugg sen kanske jag ska sova, eller nej förresten... måste plugga.



ta mig tillbaka till värmen!


Kommentarer
Postat av: bea

om du återvänder! Ta med mig :)

2010-10-14 @ 12:03:35
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0