15 OKTOBER

Hej på er. Fredag idag och de känns sjukt braaaaaa, skönt med helg känner jag :)
Idrotten i morse var verkligen muskelknipande, vi tränade alla muskler i kroppen ..från topp till tå.
- och sen kom det 2 tjejer som ville göra ett test på oss (Dom höll på utbilda sig till sjukgymnaster) så jag var först ut och man fick göra olika rygg övningar osv, tydligen så hade jag rätt stark rygg, det är väl positivt!:)

Ikväll ska jag nog vara med Amanda, blir nog ingen tacokväll som vi funderat på.. men de blir iaf att hitta på ngt=).. och sen får väl helgen komma som den kommer, jag skulle inte må dåligt av lite vila! :)

Idag har vi prov igen.. & sen på Måndag igen! :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0