17 Oktober

Godmorgon bloggen & alla som läser.

Vaknade kring halv 10 då jag låg och såg The vampire diaries, grymt.
Gick upp och käkade frukost & skrev det sista i trafikant boken som var olyckor i trafiken , nu har jag gjort klar hela boken;).
På det så blir det strax ut och övningsköra! :) förhoppningsvis får jag börja övningsköra på skola där vid jul då är det tippat att jag får körkortet såfort jag bara fyllt arton i Maj. Det är mitt mål :).

Nåväl, annat som händer idag är inte mycket.. bara ta det lugnt, kasnke städa rummet osv. vi ser! :)


Fika på stan med fanny för ett tag sedan


Kommentarer
Postat av: Matwraken

Sv: Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg!:D

2010-10-17 @ 15:41:40
URL: http://matwraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0