18 oktober

Hej på er. Kom hem för ett tag sen, hade prov sista letkionen som jag slutade där vid 1 och tog 2bussen hem!:)

Just nu gör jag ingenting speciellt. Kom hem till ett städat hem, och jag har ingen aning om vem som städat? för pappa åker alltid före mig till jobbet på morgon och mamma är ju i Arbro? :S
- pappa måste ju ha börja senare eller nått :o? badrummet var städat, hallen, köket tvrummet och till och med mitt rum. Ändå otäckt? ;o måste fråga pappa direkt när han kommer hem...


Ikväll blir det fara och dansa Zumba med Amanda i flarken, är tydligen nånting sånt varje Måndag. Good training, good training!

Aja,
Skriver sen!


Kommentarer
Postat av: annicka

roligt att det kommer fler på zumban. (y)

2010-10-18 @ 18:12:25
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/
Postat av: annicka

ja men det är roligt! :)

2010-10-18 @ 18:43:28
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0