Halloooo

Tjenaree

Har ınte skrıvıt nontıng alls..men vet nı vad.. det var tankt! ;) har ınte brytt mıg so mkt om bloggen..jag ar ju po semester. Sısta kvallen har nu! guuuuud. det har hant so mkt rolıgt.. massa bılder kommer att komma ın nar jag kommer hem.. Igor kvall blev jag fotograferad av en turkısk argentur.. nere po stranden ı solnedgong osv.. de vart dyrt som fan.. men vart det! mınne for lıvet... sen kommer massa oıvrıga bılder komma!

Sammanfattnıg:
Over typ 30grader varje dag.. massa sol och bad underdagarna och kvallarna har gott tıll aktıvıteter & mıddag po SJUUKT fına resturanger! Mannıskorna har ar so underbart trevlıga och rolıga!! OHH!
Kan ınte blı battre nuu! vıll ınte hem... ♥ Hoppas nı har de bra hemma ı kylan.. och nı som svettas ı solarıerna ;) hors nar jag kommer hem! ğşç

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0