Nu är jag tillbaka

Förlåt för dålig uppdatering, men jag lovar er att jag har varit så sjukt trött och sluuut sen vi kom hem, så jag har inte orka bloggat ett skit.. men nu känns de som jag landat och kan komma igång igen!

Idag hade vi 2 nationella engelska prov.. Läsförståelse & Hörförståelse, läsförsåelsen gick bättre!
- Har varit så grymt trött idag och dom andra dagarna i veckan så slängde ihop håret i en "fin" boll och lät de va så;]

Få se var det blir till helgen..Jag och Amanda prata om tacokväll på fredag! hoppas vi hållre fast vid det:)

- Nu: blir det plugga körtkorts teorin. Mörkeseende, halka, bilen & komplikationer!



Dagens "charmiga look!" not. och klaga inte på min hållning, va trött i morse:]

Kommentarer
Postat av: bea

Jamen den är ju helt underbar! Viljat ha den i evigheter nu, men väntar till jul tror.. hihihi :]

2010-10-13 @ 21:55:37
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0