27 september

Ajustja, jag hade ju en blogg också...


Nämen dagen började med en sovmorgon!:] hade ingen engelska =) så jag klagar inte.
Så de betyder att vi enbart hade 2 lektioner idag.. klagar fortfarande inte;)

sen efter skolan så gick jag ner på stan och köpte ett nytt headset, min gamla var sönder och hemskt.. och gick inte alls att lyssna på.. vet inte hur jag har klarat mig på bussen i typ 3v men:), På flygresan kommer jag absolut inte klara mig utan musik så detta var ett måste!

Imorgon så har vi inte nån lärare de första lektionerna framtill lunch, så Lisa (mentor) ska bara komma och ta närvaro och sen gå.. vissa i klassen säger att vi har sovmorgon? men jag åker in tidigt för säkerhetens skull! =)

Älskar dig snuttan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0