28 september

Hejhej!
Har inte kunnat skriva något ikväll pga att jag inte varit hemma:)
Åkte nämligen till Camilla efter skolan, kom till henne vid 5 då vi åt direkt, sen satt vi och prata på hennes rum osvosv.. sen bestämde vi oss för att baka;] så då gjorde vi det!
-
Senare bar det iväg på idrottshallen för att se Handboll, och Jesper kom dit också..superku!:)

och imogon ska jag gå på stan med honom! ♥ har ju fått min lön nu satteeeee.... ;) över 5 men mindre än 10;)!
shoppinggggggg, aa..fast ne, ska spara en del..lär ju fortsätta jobba på nysätra gården, dom ringer in mig rätt ofta så jag försöker ta på mig så mycket som möjligt! och på helger är det ju perfekt!

Fattar inte att jag blivit så sjukt snål nu när man börjat tjäna sina egna pengar?
Håller du med mig Fanny, har jag blivit snål?;)




Sommar minne
e


Kommentarer
Postat av: fanny

jo, fyfan va tråkig :D Vi skulle STOR shoppa och du hade tjatat på min i flera dagar att vi skulle göra det och sen när vi väl gör det så köper du typ ett linne och en halsduk -.-

2010-09-29 @ 08:16:40
URL: http://fannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0