Fredag - händelserik dag

Som rubriken nämner så är det såklart fredag, och de har hänt en del roliga saker.

TV4 var nämligen på östra idag, såg dom några gånger i korridoren osv.. sen så satt jag och fanny på rast i några av sofforna som finns, och plötsligt ser vi ett kamerateam komma mot oss, och vi får ögonkontakt *OMG!*
- De frågar oss om de kan få intervjua oss, fanny nekar direkt men jag kände att jag kunde ställa upp, och så fort tjejen som intervjuade började ge mig instruktioner om hur jag skulle kolla och bad "kameramannan" säga till när han var klar så kände jag hjärtat dunkaa och jag blev asss nervös!;o
-
Efter intervjun såå tog de inte lång tid innan teamet kom in i vårt klassrum och ville filma... jag tänka bara "vad händer?"

Nu blir de att kolla på tv4 ikväll och skämmas lite! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0