!

Måste börja att skriva en rolig sak som just hände!
Var tvungen att åka till affären och handla lite saker innan mamma och pappa kom hem så jag åkte dit, handlade och när jag betalat färdigt så kom en kvinna fram till mig och frågade om jag var modell och såg farscinerad ut, jag svarade såklart att jag inte riktigt var det,sedan berätta hon hur vacker jag var osv,  sen berätta hon att hon var konstnär och att jag skulle passa som porträtt och hela den biten, sedan kom hennes dotter som tydligen var lika gammal som jag och började hälsa och grejjer, då kände jag bara "whats happpening?"

Sen sa hon att jag skulle ta åt mig av de hon sa och lycka till, för enligt henne så skulle jag bli modell och så vidare..

Vi pratade en stund tills jag var tvungen att gå! så himla roligt att höra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0