Sommar

Nu är det fan sommar mina vänner! :D

Jag och camilla vaknade....eller, JAG vaknade 11 (av väckaren).. camilla vaknade typ vid halv 10!
Iallfall.. när vi vaknade så sken solen och de var sjukt varmt ute! Vi drog på oss löpardojjorna och for ut och löpte, dock fick vi stanna 2 ggr för att sötcamilla behövde hämta andningen, haha:] men jag fick springa iförväg och när vi samlats igen så tog vi cyklarna och cyklade samma runda, och efter det en kort pw.

Sen åt vi mysig och nyttig fukost/lunch ute i solen där vi blev kvarliggandes! Så sjukt varmt!

Nu har vi duschat, så nu ska vi dra oss mot robertsfors och tagga igång inför kvällens förhoppningsvis trevligheter. :) men kan inte tänka mig annat!


Världens kanske störta morötter? ;o var bara tvungen att ta kort på dem.
(självklart var de inte allt vi åt) mer vett en så har vi ju ;)


Gräset luktade!


hey ugly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0