31 aug

Hej goingar! Imorse gjorde jag ännu en störd grej, när väckaren ringde så flööööööööööööög jag upp och klädde på mig på 1 sek och va stressad som satan, sen hajjade jag ju tillslut att jag vaknat av väckarn och inte försovit mig..

Annars idag så är jag ovanligt pigg? måste ju hänt nått mirakel inattt, eller så måste jag sovit riktigt djupt och gott, kan vara ganska troligt efter gårdagens fotbollsträning, stenhård träning och som avslutning vrickade jag foten kraftigt att jag har sjuuukt ont idag och haltar som aldrig förr, blir nog skolsyrran efter denna lektion...

Efter skolan blir det gymmet med Agnes, blir väl dock baraa köra överkropp eftersom foten svikigt mig idag..


Turkiet förra året..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0