huvva

Jasi, nu har skolan börjat! Orkade inte åka till umeå på tisdag kväll eftersom jag hade varit med en kompis och hade inte duschat eller packat innan jag skulle åka så jag fick bita mig i läppen och stiga upp 05.10 imorse..oh,fy,fan...va äckligt trött och sov jävlart hela resan till umeå! Sen va ju de dryga att jag hade match ikväll så va tvungen hem igen och hämta grejjer! Matchen har jag ingenting att säga om, förlust, men tur man ha grymma stunder i spelarbussen hem och från matcher samt träningar;). Ska försöka lägga upp en liten video snart ;)



Nä men imrgon och torsdag är jag ledig från skolan, imorgon börjar ju de 4dagarna av modevisningen..är så nervös! Men ska bli kul! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0