Såja!

Hej på er! Förlåt för uuuuuuuuuuuuuuuusel uppdatering i helgen men det har verkligen vart fullt upp, Modevisningarna har som rullat på hela tiden och igår kom fanny och jonas och vi hängde på matfesten och kollade runt då jag var ledig :), Nu har jag gått alla visningar från helgen och håll i er...idag på sista visningen frågade dom om jag skulle kunna tänka mig att fortsätta gå för dom, som har visningar ganska nu och då och på olika ställen :) Självklart svarade jag JA! :).

- Nu är jag iaf i umeå och är trött och ska springa in i duschen, orka inte skriva nå mer just nu. Men jag bjuder er på bilder! Varsegood ♥















Orka inte lägga in fler, men jag avslutar iaf med en "snygg" bild på jag och min bästavän.


Kommentarer
Postat av: louisa

gud de ser as roligt ut!

och du är fan as snygg!:)

2011-08-29 @ 19:27:36
Postat av: Mia

Du är född till modell =)!!!!

2011-08-29 @ 19:48:20
Postat av: Anonym

åh, superläcker :)

2011-08-31 @ 08:27:32
Postat av: ofelia

åhhhh modell! :D

2011-08-31 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0