21 feb

Güten morgen. Sitter på Psykiatrin.
Dryg morgon idag, börja med att min hjärna var på en annan planet, och jag snooza typ 30min, ist för 10 min så hade ungefär 15min att fika och fixa mig. Sen precis när jag skulle gå så kom jag på att mobil- och data laddaren inte var nerpackat, så in igen...packa ner, och ut! Jag hann då med bussen.

Väl på skolan möts jag av fanny som glömt nyckel och själv hade en halvdålig morgon. Tur vi aldrig är ensamma.

Andra körlektionen idag klockan 14.50, Underbart! - Tjejen är på gång.

Efter denna lektion väntar 4½ timmes hål! - Sova?


Kommentarer
Postat av: bara lilla bea

Sv: när jag väl har ätit pizza hare alltid varit på mallorca och de vet jag ju är gott, vännes... hehe visste inte vad det var för nått ;) sen har jag inte ätit de på länge, vill inte bryta men ack jo det gjorde jag ;)

2011-02-21 @ 20:22:20
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0