lön och popcorn

Hejsan! Sitter hemma med fredagsmys tillsammans med lite popcorn.

Känner att jag måste berätta en hemsk sak som hände mig inatt.
Eftersom vi flyttar till skellefteå nästa helg och jag är i umeå på veckan så har mamma och pappa lagt in lådor,hyllor osv inne på mitt rum.

Så då har pappa ställt upp några hyllor mot väggen, och dessa hyllor var lite lutade mot nederdelen av min säng, så ungefär klockan 04.00 inatt låg jag och sov som djupast vaknade jag av en stor jävla smäll och att lampan tändes! Jag flöööög upp ur sängen, in i mamma och pappas rum och skrek: De spökar i mitt rum!! och va helt skakis, och vägra de att gå in i mitt rum igen. Tillslut tog jag mig mot och la mig, och försökte blunda och somna om, rörde mig inte en mm.. Sen imorse så såg vi vad allt berodde på. Då hade typ tydligen sängmadrassen skjussa ner lite, (kasnke bruka hända er oxå) och då hade de knuffa till dessa hyllor och i samma veva glidit över lysknappen innan de landa på marken. Alltså tänk er situationen! Och jag som är djup troende för andas och liknande.

Nåväl tillbaka till annat. Idag rullade även lönen in, & strax även studiebidraget! YESSS! underbart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0