13 januari

Hej på er!

Börjar att säga förlåt för jag inte skrivit ngt idag! Men aja, började klockan 1 idag, skönt..med ganska slappa lektioner:) vid 2 tiden ungefär ringde mobilen och det var från jobbet som ringde och ville att jag skulle jobba ikväll, svarade ja! moneyyy.
- Så var hemma halv 5 och gick rakaspåret till jobbet och jobbade fram till halv 10!
Så största framgången 2010 måste varit att jag skaffat mig ett jobb och tjäna massapengar på det, gud vilken skillnad det är från 2009. Men man blir mycket sparsammare! Men självklart shopping när man känner för det, tillammans med Fanny! hehe.


Nu ska jag nog hoppa isäng direkt! Ska bara skölja ut ansiksmasken och slänga ihop håret i en fläta. Godnatt!


Påväg hemifrån jobbet i kyyyyyyyyyyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0