26 Januari

Hej alla fina.

Onsdag idag vilket innebär långdag för oss, klockan 3.. det är alltså våran längsta dag i veckan;).
Blir bra, då hinner jag hem till träningen osv.. :)

Vi har psykiatri (Utan lärare).. men vi ska svara på massa frågor som jag ska göra nu.
Idag har även typ hela klassen träningsvärk efter gårdagens fys i boxning, jag har ine speciellt mkt.. det mesta är från fotbollen men jag känner av ryggen och magen lite.

-Får även lönebeskedet idag! :D Kan inte vänta på att få se det!
Vill inte bli besviken..jobbade ju ändå storhelg och även andra dagar..
Moneyy! ;)



Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: sara linnéa therese

:(:( visst äre förjävligt?

tack! känner mig inte så stark men det känns bättre nu än tidigare iaf..

2011-01-26 @ 14:48:21
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0