28 januari

Hej på er.

Bloggade ingenting igår eftersom jag blev sjuk natten till torsdag, magsjuka! fyfan.. mår fortfarande förjävligt, ligger i sängen just nu och ska nu försöka skriva ett inlägg.. Tränade ju som vanligt på på onsdags-kvällen och kände av litegrann då, men tänkte inte mkt på de utan körde på med match & stryke som vanligt.. allting kom väl då jag kom hem osv. Har inte ätit nånting sen torsdags, förutom att jag druckigt lite, verkligen ingen abtit..usch.  
Det ända som var possitvt dessa dagar var att dom ringde från lägenhetsrummet och sa att om jag ville ha det så skulle jag få ta det!:) Så vi tog det. så jag kommer bo där på veckorna osv. vill ju hem till mamma och pappa på helgen! :] mamma och pappas flicka som sagt hhhihi. Flyttar in 1 februari.

Sen kan jag inte sluta tänka på att Fanny köpt en systemkamera, ååh så avundsjuk jag är;)
 Har ju egentligen pengar till det, men jag har blivit så jäkla snål sen jag fick ett jobb att jag typ ber mamma lägga allt på ett sparkonto! Inte allt men, jag är ju fortfarande tjej..shoppshopp;)

Nu ska jag lägga undan datorn, nu värker magen.. tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0