8 januari

Hej på er.

Är hemma från Fanny nu! och är sjukt trött, vet inte varför..vi sov ändå rätt länge, men däremot  blev de väl lite sent innan vi somna men :)

Fick skjus utav dom när jag skulle hem, dom skulle lix till obs så då lämna dom av mig inne i stan, skulle egentligen kolla om nå jeansleggings men ist hitta jag en kofta/jacka som jag lääääängee,läääänge velat ha, men aldrig tagit tag i att köpa, men nu gjorde jag det iallfall.. 300:- pix på gina tricot, fick ingen bra bild på den men ska lägga in så fort jag kan! :):)

Denna fast i svart!


- Ikväll  blir det så att camilla kommer hit, är ensam hemma för mamma&pappa är på storkalas i flarken! :) (-barn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0