hemma

Hemma nu!

Åkte till skellefteå vid 2, for först till mathias och satt där ett tag, sen gick vi till Arenan, nästan fullsatt, härlig stämmning! Matchen slutade 4-4 och blev därav en förlängning (utan mål) så de hela slutade med straffar där Saik vann! Härlig match, verkligen värd pengarna.. mycke mål, och extra spännande! :)
- Efter det så skulle vi äta på en mysig resturang men nästan allt var fullt! Men tillslut fick vi oss en plats.

Nu är jag vi hemma iallfall och jag har suttit och skrivit en lista på massa saker jag ska ha med mig imorgon, får inte glömma! men nånting viktigt kommer jag självklart glömmma hemma ändå, som vanligt!;)


Just innan match start, taggade bröder.




Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0