kväll!

Hallå igen!

Sitter hemma och har fredagsmys! så skönt, blir nog tidig kväll ikväll. :)
- Direkt jag kom hem så startade jag en film, ps. I love you. och självklart så somnade jag till den(a)
Träffade även jesper på busstation, kulkul.. så vi tog samma buss hem osv! :)

Ikväll så ringde även Vera till mig, blev så glad när jag fick höra hennes röst, har inte pratat med varan eller setts på säkert mer än ett halvår.. om inte mer, vi pratade ungefär 1tim 20min om aallt möjligt, om gamla tider till nuet osv. Förhoppningsvis träffas vi snart!

Bilder från 2009 , hatade de året!! förutom att jag var tillsammans med jesper!







ljushåriga tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0