kväll

Hallå igen..hade tänkt pallra mig isäng & se någon film som jag fort kan somna till, behöver verkligen sömn :/.

Imorgon är det skola igen, kul att träffa vännerna, men de finns ju alltid nackdelar:). Efter skolan blir det att åka ner på stan och springa och köpa nå fotbollsgrejor. Efter det mina vänner... så ska jag och mamma fara och kolla om en lägenhet åt mig som ligger öst på stan, alldeles vid östra.. bara under dendär bron. (ni som går på östra vet)! Håll tummarna för mig, och hoppas på det bästa:).


Nu så fokuserar jag mest på att kunna vakna imorgonbitti, hejja! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Vera

Om du flyttar till stan så hoppas jag verkligen att vi kan ses mer ofta....hoppas att allt är bra med dig! Kram

2011-01-14 @ 01:51:33
URL: http://verathevu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0