skriva av mig


Killen med det underbara skrattet, killen med rädslan för att ramla ner från sängkanten, killen med det vackra leendet, killen som alltid brydde sig, killen som sade förlåt utan anledning, killen som alltid lyckades få mig att skratta fast jag va sur på honom, killen som var mycket kreativ, killen som alltid höll pappa sällskap då det var hockey på tv, killen som alltid såg bra ut, vilken tid de än var på dygnet, killen som alltid ville hålla om, killen gjorde gäspningar fast han inte var ens var trött, killen som alltid trodde han kunde med ”rådjur”, killen som var sjukt kittlig, killen som alltid förstod, killen som alltid fick en på bra humör.

Du är fortfarande den som jag älskar, och de enda jag drömmer om,du är fortfarande den jag vill kyssa godnatt.
Du är fortfarande DEN!


Från mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0