Veckans slut!

PUST! Nu är äntligen denna vecka slut.. I helgen är man ledig, om dom inte ringer och beordrar ut mig dvs. :)

Veckan har varit lite till och från, min mobil la av och vi for direkt och lämna in den men den gick inte att rädda.. damn.. nuu får jag har en skruttirutti telefon tills vidare och på den hitta jag massa gamla bilder och sms, smsen va då bara jobbbiga att se och ilska!(från en jobbig tid) där kring 2008-09.
"Hate getting flashbacks from thinks i dont want to remember"!!

Sen idag påväg hem från jobbet märkte jag att jag var utelåst så nu sitter jag i broshans lägenhet på Erikslid och hare bra, haha! Dock är han på bio atm och jobbar natt sen efter så har placet för mig själv ikv.



Kommentarer
Postat av: ofeliaa

snygg bild!!

2011-07-29 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0