16 juni SOMMARLOV

Sådärja, då var sommarlovet här och de har varit en härlig dag, med massa avundsjuka till alla studenter, men detta blir ju ändå mitt sista sommarlov för alltid, sen är det min tur! Då ni..;)

Gick sedan in till stan tillsammans med clara, sen träffade jag upp ofelia och har umgåtts med henne tills nu. För allas del verka det bli en hel del partay men själv har jag inte alls suget så istället åker jag hem och myser med mamma♥ Imorgon klockan 12 smäller det! Nervös och spänd, detta kommer bi great:)!

Har massa bilder jag skulle vilja lägga upp från tidigare men dom finns på claras,ofelias och fannys kamera! så fort jag får dem så kommer det bli stor bildbomb här på bloggen, så håll utkik!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0