bussbloggning

hejsan alla nyfikna.

sitter just nu på bussen tillbaka till umeåå, hatar inte internet på bussen direkt!
Kvällens träning gick hur bra som helst, (och mamma om du ser detta, KNÄT HÖLL!)
Match på lördag i Skellefteå, vinnst nästa jatack! Sitter även och hungrar, glömde ta med mig ngt att äta efter, så de får bli när jag kommmer hem, skärpning..

Hoppas ni haft en bra kväll med inte allt för mycke plugg♥


Matchbild från förra, eller om de var 2år sen,
förstår inte att jag hade hjärta till att kludda över fejset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhihi du ska få känna på mina vader! har fan fått muskler:]

2011-03-24 @ 08:24:59
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0