1 september

Hej på er! Skön dag idag faktiskt, kände mig ganska pigg fick cocacola på sista lektionen som va största höjdpunkten!;) mumms! Blev dock ingen fotbollstränings för mig ikväll pågrund av mig vrikade fot, men blev en promenad iallfall och bara tagga upp för gym imorgon och match på lördag! :)

JUSTJA! Igår ringde dom även från Berlins undra om jag ville gå för dom den 23/9 men fan....då är jag ju i Turkiet, men det kommer fler gånger, och är så glad att jag fått börja gå för Berlins och få göra nånting jag alltid tyckt om.. måste oxå komma ihåg att hämta upp checken från helgen som var, låter lite fräkt att säga "check" måste jag säga ;) Ha en fin kväll, de ska jag ha tillsammans med min varma kopp med varmchocklad:]!

åh turkietbrännan förra året, ser dock typ mer smutsig ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0